O recidiva care da de gandit
     media: 0.00 din 0 voturi

13.04.10
19:19
Prieteni de oriunde, Rauwoitorul se muta incepand de azi. Multumiri ABLOG.RO pentru gazduirea eficienta.
Pa! Pa!


Trecerea peste pietoni pare sa fie o gluma transpusa in realitate in Romania. Daca este sa ma iau dupa idiotii din media, numai soferii ar fi vinovati de crimele de pe zebra. Daca este sa ma iau dupa jumatatea de gura a politiei rutiere, inclin sa cred ca exista o favorizanta a tragediilor rutiere pe acest marcaj.
si de aceea mi-am adus aminte de inscrisul mai vechi, pentru ca

Accidentul de la Iasi are asadar un frate geaman. Culmea este ca, desi media este cea care a facut la distanta in timp tam tam pentru aceste oribile incidente, astazi nimeni nu a sesizat acest fapt. Tot, culmea, coincidenta face ca tragedia trasa la indigo sa se petreaca tot la Iasi, singura diferenta fiind culoarea semaforului pentru pieton. As spune ca, prin siragul de elemente identice ale celor doua tragedii, acest fapt nici nu mai conteaza.
Pentru ca, in ambele discutam de pietoni aparuti in ultima clipa din dreapta unui vehicol mare, pietoni care forteaza trecerea prin fata unui mastodont aflat in miscare, al carui conducator pare ca nu poate sa vada ca in fata cabinei se afla un corp uman in miscare. In ambele cazuri multimea de pietoni aflata in miscare se afla in stanga cabinei dupa traversare, element care poate favoriza distragerea atentiei vizuale mai mult catre acea extrema. In ambele soferii de vehicol masiv stau si plang avand viata aproape la fel de distrusa ca a victimei lor.

Poate ca este timpul ca politia rutiera sa mai uite nitel de detectorul de radar si sa-si puna niste intrebari, este adevarat, ceva mai grele, mai dificile, pentru creierele din aceasta institutie.
De exemplu ce cauta autovehicule de astfel de dimensiuni pe strazi subdimensionate. Necesitatea utilizarii lor o inteleg, dar atunci n-ar fi oare nevoie de insotitor de coloana. De un al doilea insotitor de bord poate. De obligativitatea echiparii cabinei cu senzori de detectie la inaltimea de 1 m. De un orar de circulatie pe segmente de zi cand valorile de trafic sunt mai scazute si eventuale aprobari si reglementari de traseu. Eu inteleg ca vilele noilor domnitori trebuie sa creasca rapid, dar...

Si, nu in ultimul rand, poate ca tot politia rutiera ar trebui sa analizeze de ce numai in Romania exista treceri de pieton in curba, treceri de pietoni fara pic de lumina noaptea, pietoni care sar literalmente in fata masinii obligandu-te sa iei in vizor trotuarul la extremitatea dinspre cladiri desi acesta nu este tocmai o parte din calea de rulare, de ce se efectueaza parcari pe trecerea de pietoni sau la numai 1m de acestea de catre dube si camioane care obtureaza criminal vizibilitatea unui copil sau chiar al unui om matur si implicit al celor din trafic si care nu sunt defel combatute zilnic prin amenzi si ridicari de auto desi stationarea la mai putin de 50m de astfel de marcaje este interzisa prin insusi codul rutier, sau de ce au fost inventate siruri de masini create de semaforizari imbecile, atat de lungi ca ajung sa mascheaze desele treceri de pietoni aflate la mai putin de 150m in spatele semaforului, masinile stationate in coloana mascand eventualii trecatori care nu se asigura si patrund prea repede pe marcajul trecerii.

Avem doua victime colaterale ale unui trafic favorizant al crimei. Sa nu se creada aici ca iau apararea camionagiilor. Mi-am exprimat pe blog revolta fata de comportamentul lor, viata mea fiind de 2 ori pusa in pericol de manevre imbecile care nu aveau nici cea mai mica legatura cu un permis de profesionist sau cu trecerea examenului psihologic. Poate ca tot politia rutiera ar trebui sa afle cum de camionagii manelisti obtin permis la 20 de ani pentru a conduce masini cu mult prea mari pentru palaria lor discernamantul acestora aratand ca servodirectia de mare eficienta a anihilat total sentimentul de responsabilitate fata de ce se afla in extremitatile mastodontului.
Accidentul identic de la Iasi dezvaluie insa potentialul implicit de crima al configurarii traficului de la noi.


Cel mai sigur - SIGUR NU ULTIMUL DIN SERIE
     media: 0.00 din 0 voturi

13.04.10
19:14
ATENTIE, NE MUTAM CURAND PE UN ALT DOMENIU SI ALT FORMAT!

Stiti la ce fac aluzie. Tragedia din Rusia, analizata numai in context al aviatiti civile, imi da
multa apa la moara pentru sentimentele mele adverse fata de acest mijloc de transport si
gradul sau de ridicol cand vine vorba de moarte si provocarea acesteia.
Exista deja o suita de factori tehnici si profesionali ai tragediei ce nu mai pot fi dati la
spate, cauzatori ai acestui accident. Ori, daca au fost posibili la nivel de aeronava statala,
de transport al primului om din stat, de masuri de asa-zisa siguranta sporite, atunci
inseamna ca elementul de "cel mai sigur" este volatilizat de un mare coeficient de
neprevazut,de hazard.
Asa ca, lasati-o mai moale cu "cel mai sigur mijloc de transport" sau adugati-i macar
"in a garanta ca o sa mori".






Termeni si Conditii de Utilizare